I. Wybory ponowne do Rady Miejskiej w Bukownie zarządzono w jednym okręgu wyborczym, w którym wybierano 1 radnego.


II. (skreślony)


III. Komisja potwierdza, iż otrzymała 2 protokoły głosowania od 2 obwodowych komisji wyborczych. Na podstawie tych protokołów Komisja ustaliła następujące dane zbiorcze z głosowania:
1. Liczba wyborców ujawnionych do głosowania (umieszczonych w spisie, z uwzględnieniem dodatkowych formularzy) w chwili zakończenia głosowania: 648
1a. w tym umieszczonych w części A spisu wyborców (obywatele polscy): 648
1b. w tym umieszczonych w części B spisu wyborców (obywatele UE niebędący obywatelami polskimi oraz obywatele Zjednoczonego Królestwa Wielkiej Brytanii Irlandii Północnej): 0
2. Liczba wyborców, którym wydano karty do głosowania w lokalu wyborczym (liczba podpisów w spisie oraz adnotacje o wydaniu karty bez potwierdzenia podpisem w spisie): 229
2a. w tym w części A spisu wyborców (obywatele polscy): 229
2b. w tym umieszczonych w części B spisu wyborców (obywatele UE niebędący obywatelami polskimi oraz obywatele Zjednoczonego Królestwa Wielkiej Brytanii Irlandii Północnej): 0
3. Liczba wyborców, którym wysłano pakiety wyborcze: 0
4. Liczba wyborców, którym wydano karty do głosowania w lokalu wyborczym oraz w głosowaniu korespondencyjnym (łącznie): 229
5. Liczba wyborców głosujących przez pełnomocnika (liczba kart do głosowania wydanych na podstawie aktów pełnomocnictwa otrzymanych przez obwodowe komisje wyborcze): 0
6. Liczba otrzymanych kopert zwrotnych w głosowaniu korespondencyjnym: 0
6a. Liczba kopert zwrotnych w głosowaniu korespondencyjnym, w których nie było oświadczenia o osobistym i tajnym oddaniu głosu: 0
6b. Liczba kopert zwrotnych w głosowaniu korespondencyjnym, w których oświadczenie nie było podpisane przez wyborcę: 0
6c. Liczba kopert zwrotnych w głosowaniu korespondencyjnym, w których nie było koperty na kartę do głosowania:0
6d. Liczba kopert zwrotnych w głosowaniu korespondencyjnym, w których znajdowała się niezaklejona koperta na kartę do głosowania: 0
6e. Liczba kopert na kartę do głosowania w głosowaniu korespondencyjnym wrzuconych do urny: 0
7. Liczba kart wyjętych urny: 229
7a. w tym liczba kart wyjętych z kopert na kartę do głosowania w głosowaniu korespondencyjnym: 0
8. Liczba kart nieważnych (bez pieczęci obwodowej komisji wyborczej lub inne niż urzędowo ustalone): 0
9. Liczba kart ważnych: 229
10. Liczba głosów nieważnych (z kart ważnych): 0
10a. w tym z powodu postawienia znaku „X" obok nazwiska dwóch lub większej liczby kandydatów: 0
10b. w tym z powodu niepostawienia znaku „X" obok nazwiska żadnego kandydata: 0
10c. w tym z powodu postawienia znaku „X" wyłącznie obok nazwiska skreślonego kandydata (art. 436 § 1 Kodeksu wyborczego): 0
11. Liczba głosów ważnych oddanych łącznie na wszystkie listy kandydatów (z kart ważnych): 229


IV. Komisja na podstawie protokołów wyników głosowania w obwodzie sporządziła zestawienie wyników głosowania w okręgu wyborczym i ustaliła następujące wyniki wyborów.


Okręg wyborczy nr 3 obejmujący 1 mandat.


Wybory odbyły się.


Głosowanie przeprowadzono.


1. Liczba głosów ważnych: 229


2. Na poszczególne listy kandydatów i umieszczonego na nich kandydata oddano następujące liczby głosów ważnych:


1. KOWINA-ŚWIDEREK Grażyna Janina,
zgłoszona przez KWW MAGDALENY KUBAŃSKIEJ, Lista nr 13: 79


2. GRABOWSKA Aleksandra Maria,
zgłoszona przez KWW MARCINA COCKIEWICZA, Lista nr 14: 114


3. GRZEGORZEWSKI Leszek Wacław,
zgłoszony przez KWW RAZEM DLA LEPSZEGO BUKOWNA, Lista nr 16: 4


4. MIGDAŁ Anna Maria,
zgłoszona przez KWW WSPÓLNOTA BUKOWNO, Lista nr 17: 2


5. SIUTA Kazimierz,
zgłoszony przez KWW SIUTA KAZIMIERZ, Lista nr 18: 30


Najwięcej ważnie oddanych głosów otrzymała i radną została wybrana:
GRABOWSKA Aleksandra Maria, zgłoszona przez KWW MARCINA COCKIEWICZA, Lista nr 14: 114.


V. Adnotacja o wniesieniu uwag przez mężów zaufania z wymienieniem konkretnych zarzutów; jeżeli nie ma wpisać „brak zarzutów”  lub „brak mężów zaufania": brak zarzutów


VI. Adnotacja o wniesieniu uwag przez członków Komisji z wymienieniem konkretnych zarzutów; jeżeli nie ma, wpisać „brak zarzutów”: brak zarzutów


VII. Inne uwagi: jeżeli nie ma, wpisać „brak uwag”: brak uwag


Przy sporządzeniu protokołu obecni byli członkowie Komisji:
1) Leś Ilona Marzena - Przewodniczący
2) Zięba Beata Małgorzata - Zastępca Przewodniczącego
3) Gęgotek Maria - Członek
4) Hacia Katarzyna Anna – Członek
5) Imielska Ewa – Członek
6) Kołodziejczyk Iwona Beata – Członek
7) Pacia Grzegorz Mariusz – Członek
8) Sikora Paulina Zofia - Członek
9) Winiarczyk-Wiśniewska Dagmara Marta - Członek


(pieczęć Komisji)


https://krakow.kbw.gov.pl/uploaded_files/172286186...