URZĄD MIEJSKI W BUKOWNIE
UL. KOLEJOWA 16,
32-332 BUKOWNO
OGŁOSZENIE O NABORZE: ZASTĘPSTWO NA CZAS USPRAWIEDLIWIONEJ
NIEOBECNOŚCI PRACOWNIKA W REFERACIE GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ,
NIERUCHOMOŚCI I BUDOWNICTWA
- Określenie stanowiska: Podinspektor.
- Wymiar czasu pracy: 1/1 etat.
- Określenie wymagań związanym ze stanowiskiem:
1) Wymagania niezbędne do podjęcia pracy na ogłaszanym stanowisku:
a) Obywatelstwo polskie,
b) Podinspektor: wykształcenie średnie - rozumie się przez to wykształcenie średnie lub średnie branżowe oraz 3 letni staż pracy,
c) Podinspektor: wykształcenie wyższe - rozumie się przez to ukończenie studiów potwierdzone dyplomem,d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
e) niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
f) nieposzlakowana opinia.
2) Wymagania dodatkowe pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku:
a) znajomość przepisów prawa z zakresu:
- ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami,
b) umiejętność interpretacji ww. przepisów.
3) Preferowane wykształcenie z kierunku geodezji lub doświadczenie zawodowe. - Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
prowadzenie spraw z zakresu gospodarki nieruchomościami. - Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
a) stanowisko urzędnicze,
b) miejsce wykonywania pracy – Urząd Miejski w Bukownie ul. Kolejowa 16, wejście do budynku przystosowane dla osób niepełnosprawnych – pochylnia, w budynku znajduje się schodołaz, budynek nie jest wyposażony w windę dla osób niepełnosprawnych,
c) praca w pozycji siedzącej,
d) praca przy komputerze powyżej czterech godzin,
e) warunki szkodliwe nie występują. - Wymagane dokumenty:
a) życiorys - /Curriculum Vitae/ podpisany przez kandydata/kandydatkę,
b) kserokopie świadectw pracy potwierdzające doświadczenie zawodowe w dziedzinie geodezji, poświadczone przez kandydata/kandydatkę za zgodność z oryginałem, a w przypadku trwającego stosunku pracy oświadczenie kandydata/kandydatki o zatrudnieniu,
c) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata/kandydatkę za zgodność z oryginałem) potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
d) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
e) oświadczenie kandydata/kandydatki, że nie był skazany/skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
f) oświadczenie kandydata/kandydatki o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska,
g) oświadczenie kandydata/kandydatki o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
h) oświadczenie kandydata/kandydatki o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
i) kserokopia dokumentu (poświadczonego przez kandydata/kandydatkę za zgodność z oryginałem) potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku gdy kandydat/kandydatka jest osobą niepełnosprawną,
j) zgoda na przetwarzanie danych osobowych wraz z klauzulą informacyjną.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach opatrzonych dopiskiem „Nabór na zastępstwo w Referacie Gospodarki Przestrzennej, Nieruchomości i Budownictwa” w sekretariacie Urzędu albo wysłać pocztą na adres:
Urząd Miejski w Bukownie
ul. Kolejowa 16
32- 332 Bukowno
w terminie do dnia 21.02.2025 r., do godziny 15:00.
O zachowaniu terminu w przypadku przesyłania dokumentów pocztą, decyduje data wpływu do adresata. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej Urzędu Miejskiego w Bukownie oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miejskiego w Bukownie ul. Kolejowa 16.
Burmistrz Miasta Bukowno informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił 1,75 %.
Burmistrz Miasta Bukowno
(-) Marcin Cockiewicz
Pełna treść ogłoszenia dostępna jest w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Bukownie pod adresem: