URZĄD MIEJSKI W BUKOWNIE
UL. KOLEJOWA 16
32-332 BUKOWNO
OGŁASZA 
NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
PODINSPEKTOR W REFERACIE ORGANIZACYJNO- ADMINISTRACYJNYM
PEŁNY WYMIAR CZASU PRACY


  1. Wymagania niezbędne:

    a) wykształcenie wyższe z obszaru nauk społecznych,

    b) co najmniej roczny staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach samorządu terytorialnego lub co najmniej roczny staż odbywany w jednostkach samorządu terytorialnego w ramach umowy zawartej z Powiatowym Urzędem Pracy,

    c) posiadanie obywatelstwa polskiego,

    d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

    e) znajomość przepisów prawa z zakresu:

    - Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,

    - Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,

    - Ustawa z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,

    - Ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej,

    - Ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych,

    - Statut Miasta Bukowno.

    f) umiejętność interpretacji ww. przepisów,

    g) dobra znajomość obsługi komputera i pakietów MS Office (Word, Excel),

    h) rzetelność, dokładność i odpowiedzialność,

    i) wysoka kultura osobista,

    j) umiejętności komunikatywne i dyspozycyjność,

    k) kreatywność i samodzielność w działaniu,

    l)  umiejętność pracy pod presją czasu.
  2. Wymagania dodatkowe:

    Mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z obsługą biura rady.
  3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

    1.
    Zadania główne:

    a) Obsługa Rady Miejskiej,

    b) Obsługa Młodzieżowej Rady Miejskiej

    c) Przygotowywanie umów na realizację zadań publicznych z zakresu rozwoju sportu w Gminie Bukowno,

    d) Opracowywanie rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz sporządzanie sprawozdań z jego realizacji.

    2. Zadania okresowe:

    a) Przygotowywanie imprez i uroczystości miejskich,

    b) Zastępstwo w Elektronicznym Biurze Podawczym,

    c) Zastępstwo w Sekretariacie.
  4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

    a) stanowisko urzędnicze,

    b) miejsce wykonywania pracy – Urząd Miejski w Bukownie ul. Kolejowa 16, wejście do budynku przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami – pochylnia, w budynku znajduje się schodołaz oraz winda umożliwiające wejście lub wjazd na parter budynku, budynek nie jest wyposażony w windę dla osób z niepełnosprawnością ruchową umożliwiającą wjazd na wyższe piętra,

    c) 8 godzinna dobowa norma czasu pracy i przeciętnie 40 godzinna tygodniowa norma czasu pracy,

    d) możliwość pracy w nadgodzinach (w razie konieczności),

    e)  praca w pozycji siedzącej,

    f) praca przy komputerze powyżej czterech godzin oraz przy innych urządzeniach.
  5. Odpowiedzialność pracownika:

    Pracownik jest odpowiedzialny za terminowe i rzetelne wykonywanie czynności określonych w zakresie przydziału czynności, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zapisami Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Bukownie.
  6. Wymagane dokumenty:

    a) list motywacyjny,

    b) życiorys - /Curriculum Vitae/ podpisany przez kandydata,

    c) kserokopie świadectw pracy poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem, a w przypadku trwającego stosunku pracy oświadczenie kandydata o zatrudnieniu lub zaświadczenie,

    d) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,

    e) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

    f) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

    g) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska,

    h) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

    i) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,

    j) kserokopia dokumentu (poświadczonego przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku gdy kandydat jest osobą niepełnosprawną,

    k) zgoda na przetwarzanie danych osobowych wraz z klauzulą informacyjną.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach opatrzonych dopiskiem „Nabór na stanowisko Podinspektora w Referacie Organizacyjno-Administracyjnym” w sekretariacie Urzędu lub wysłać pocztą na adres:


Urząd Miejski w Bukownie
ul. Kolejowa 16
32- 332 Bukowno


w terminie do dnia 03.06.2024 r., do godziny 16:00.

O zachowaniu terminu w przypadku przesyłania dokumentów pocztą, decyduje data wpływu do adresata. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.


Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej Urzędu Miejskiego w Bukownie oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miejskiego w Bukownie ul. Kolejowa 16.


Burmistrz Miasta Bukowno informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił 2,01 %.


Burmistrz Miasta Bukowno

(-) Marcin Cockiewicz