
URZĄD MIEJSKI W BUKOWNIE
UL. KOLEJOWA 16, 32-332 BUKOWNO
OGŁASZA
NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
PODINSPEKTOR W REFERACIE KONTROLI I BUDŻETU
PEŁNY WYMIAR CZASU PRACY
- Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe,
b) kierunek studiów – finanse, rachunkowość, ekonomia, ekonometria, zarządzanie,
c) posiadanie obywatelstwa polskiego,
d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
e) znajomość przepisów prawa z zakresu:
- Ustawa o finansach publicznych (dział I - zasady finansów publicznych, dział V- budżet, wieloletnia prognoza finansowa i uchwała budżetowa jednostki samorządu terytorialnego,
- Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Finansów w sprawie sprawozdawczości budżetowej,
- Rozporządzenie Ministra Finansów w sprawie sprawozdań jednostek sektora finansów publicznych w zakresie operacji finansowych,
- ustawa o samorządzie gminnym,
- ustawa o pracownikach samorządowych,
f) umiejętność interpretacji w/w przepisów.
- Dodatkowo preferowane:
a) umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,
b) komunikatywność, zaangażowanie i dyspozycyjność,
c) dobra znajomość obsługi komputera, w tym edytorów tekstów i arkuszy kalkulacyjnych,
d) umiejętność pracy w zespole, kreatywność, odpowiedzialność.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) wykonywanie czynności przy opracowywaniu projektu budżetu Miasta Bukowno,
b) przygotowywanie informacji i sprawozdania z wykonania budżetu,
c) sporządzanie zbiorczych planów finansowych jednostek budżetowych Gminy Bukowno,
d) przeprowadzanie kontroli finansowej w jednostkach organizacyjnych Gminy Bukowno,
e) przygotowywanie zarządzeń Burmistrza Miasta w zakresie zmian w budżecie w toku jego wykonywania.
- Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
a) stanowisko urzędnicze,
b) miejsce wykonywania pracy – Urząd Miejski w Bukownie ul. Kolejowa 16, wejście do budynku przystosowane dla osób niepełnosprawnych – pochylnia, schodołaz,
c) praca w pozycji siedzącej,
d) praca przy komputerze i innych urządzeniach elektronicznych,
e) warunki szkodliwe nie występują.
- Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny,
b) życiorys - /Curriculum Vitae/ podpisany przez kandydata,
c) kserokopie świadectw pracy poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem, a w przypadku trwającego stosunku pracy oświadczenie kandydata o zatrudnieniu lub zaświadczenie,
d) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
e) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
f) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
g) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska,
h) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
i) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
j) kserokopia dokumentu (poświadczonego przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku gdy kandydat jest osobą niepełnosprawną,
k) zgoda na przetwarzanie danych osobowych wraz z klauzulą informacyjną.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach opatrzonych dopiskiem „Nabór na stanowisko Podinspektora w Referacie Kontroli i Budżetu” w sekretariacie Urzędu lub w elektronicznym biurze podawczym (parter) albo wysłać pocztą na adres:
Urząd Miejski w Bukownie
ul. Kolejowa 16
32- 332 Bukowno
w terminie do dnia 16.01.2023 r., do godziny 16:00 poprzez skorzystanie z operatora pocztowego. O zachowaniu terminu w przypadku przesyłania dokumentów pocztą, decyduje data wpływu do adresata.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja
o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej, w
Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w
siedzibie Urzędu Miejskiego w Bukownie ul. Kolejowa 16.
Urząd Miejski w Bukownie informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił 6,00 %.
Burmistrz Miasta Bukowno
(-) Mirosław Gajdziszewski