URZĄD MIEJSKI W BUKOWNIE
UL. KOLEJOWA 16, 32-332 BUKOWNO

OGŁASZA
NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
PODINSPEKTOR W REFERACIE KONTROLI I BUDŻETU
PEŁNY WYMIAR CZASU PRACY


  1. Wymagania niezbędne:
    a) wykształcenie wyższe,
    b) kierunek studiów – finanse, rachunkowość, ekonomia, ekonometria, zarządzanie,
    c) posiadanie obywatelstwa polskiego,
    d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
    e) znajomość przepisów prawa z zakresu:
     -  Ustawa o finansach publicznych (dział I - zasady finansów publicznych, dział V- budżet, wieloletnia prognoza finansowa i uchwała budżetowa jednostki samorządu terytorialnego,
     -  Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Finansów w sprawie sprawozdawczości budżetowej,
     -  Rozporządzenie Ministra Finansów w sprawie sprawozdań jednostek sektora finansów publicznych w zakresie operacji finansowych,
     -  ustawa o samorządzie gminnym,
     -  ustawa o pracownikach samorządowych,
    f) umiejętność interpretacji w/w przepisów.
     
  2. Dodatkowo preferowane:
    a) umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,
    b) komunikatywność, zaangażowanie i dyspozycyjność,
    c) dobra znajomość obsługi komputera, w tym edytorów tekstów i arkuszy kalkulacyjnych,
    d) umiejętność pracy w zespole, kreatywność, odpowiedzialność.
     
  3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
    a) wykonywanie czynności przy opracowywaniu projektu budżetu Miasta Bukowno,
    b) przygotowywanie informacji i sprawozdania z wykonania budżetu,
    c) sporządzanie zbiorczych planów finansowych jednostek budżetowych Gminy Bukowno,
    d) przeprowadzanie kontroli finansowej w jednostkach organizacyjnych Gminy Bukowno,
    e) przygotowywanie zarządzeń Burmistrza Miasta w zakresie zmian w budżecie w toku jego wykonywania.
     
  4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
    a) stanowisko urzędnicze,
    b) miejsce wykonywania pracy – Urząd Miejski w Bukownie ul. Kolejowa 16,  wejście do budynku przystosowane dla osób niepełnosprawnych – pochylnia, schodołaz,
    c) praca w pozycji siedzącej,
    d) praca przy komputerze i innych urządzeniach elektronicznych,
    e) warunki szkodliwe nie występują.
     
  5. Wymagane dokumenty:
    a) list motywacyjny,
    b) życiorys - /Curriculum Vitae/ podpisany przez kandydata,
    c) kserokopie świadectw pracy poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem, a w przypadku trwającego stosunku pracy oświadczenie kandydata o zatrudnieniu lub zaświadczenie, 
    d) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
    e) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
    f) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    g) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska,
    h) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
    i) oświadczenie kandydata  o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
    j) kserokopia dokumentu (poświadczonego przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku gdy kandydat jest osobą niepełnosprawną,
    k) zgoda na przetwarzanie danych osobowych wraz z klauzulą informacyjną.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać  w zamkniętych kopertach  opatrzonych dopiskiem „Nabór na stanowisko Podinspektora w  Referacie Kontroli i Budżetu” w sekretariacie Urzędu lub w elektronicznym biurze podawczym (parter) albo wysłać pocztą  na adres:


Urząd Miejski w Bukownie
ul. Kolejowa 16
32- 332 Bukowno

 

w terminie do dnia 16.01.2023 r., do godziny 16:00 poprzez skorzystanie z operatora pocztowego.  O zachowaniu terminu w przypadku przesyłania dokumentów pocztą, decyduje data wpływu do adresata.


Aplikacje, które wpłyną do Urzędu  po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej, w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miejskiego w Bukownie  ul. Kolejowa 16.


Urząd Miejski w Bukownie informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił 6,00 %.




Burmistrz Miasta Bukowno
(-) Mirosław Gajdziszewski