URZĄD MIEJSKI W BUKOWNIE
UL. KOLEJOWA 16, 32-332 BUKOWNO
OGŁASZA
NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
PODINSPEKTOR W REFERACIE OCHRONY ŚRODOWISKA I ROLNICTWA
PEŁNY WYMIAR CZASU PRACY
1. Wymagania niezbędne:
b) kierunek studiów: inżynieryjno-techniczne, ścisłe i przyrodnicze, rolnicze,
c) posiadanie obywatelstwa polskiego,
d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
e) znajomość przepisów prawa z zakresu:
- Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska,
- Ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach,
- Ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku gminach,
- Ustawa z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne,
- Ustawa z dnia 28 września 1991 r. o lasach,
- Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
f) umiejętność interpretacji ww. przepisów,
g) dobra znajomość obsługi komputera i pakietów MS Office (Word, Excel),
h) rzetelność, dokładność i odpowiedzialność,
i) wysoka kultura osobista,
j) umiejętności komunikatywne i dyspozycyjność,
k) kreatywność i samodzielność w działaniu,
l) umiejętność pracy pod presją czasu.
2. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Zadania główne:
a) Prowadzenie spraw z zakresu przestrzegania wymagań ochrony środowiska, w szczególności:
- realizacja i monitorowanie zadań określonych w „Programie ochrony środowiska dla Miasta Bukowno” oraz zadań określonych w dokumentach strategicznych dotyczących ochrony środowiska,
- przeprowadzanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów o ochronie środowiska, składanie wniosków o przeprowadzenie kontroli i współpraca z organami ochrony środowiska,
- przygotowywanie i udzielanie informacji o stanie środowiska,
b) Prowadzenie spraw z zakresu rolnictwa, leśnictwa i łowiectwa,
c) Realizacja zadań wynikających z ustawy o odpadach, w zakresie nakazywania posiadaczowi odpadów usunięcia odpadów z miejsca nieprzeznaczonego do ich składowania lub magazynowania.
d) Prowadzenie spraw w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie gminy oraz prawa wodnego, a w szczególności:
- kontrola i egzekwowanie przestrzegania przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku,
- nadzorowanie systemu zbiórki odpadów komunalnych na terenie gminy,
- prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych i przydomowych oczyszczalni ścieków,
- egzekwowanie obowiązku odprowadzania ścieków komunalnych do sieci kanalizacyjnej,
- prowadzenie spraw związanych z wpisem przedsiębiorców do Rejestru Działalności Regulowanej,
- współpraca w zakresie przeglądów obszarów i granic aglomeracji.
e) Udzielanie dotacji na budowę przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków/szczelnych zbiorników bezodpływowych na nieczystości ciekłe oraz przyjmowanie zgłoszeń eksploatacji przydomowych oczyszczalni ścieków.
2. Zadania okresowe:
Przygotowywanie dokumentacji statystycznej, sporządzanie okresowych sprawozdań, przygotowywanie dokumentów do archiwum.
3. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
a) stanowisko urzędnicze,
b) miejsce wykonywania pracy – Urząd Miejski w Bukownie ul. Kolejowa 16, wejście do budynku przystosowane dla osób niepełnosprawnych – pochylnia, w budynku znajduje się schodołaz oraz winda umożliwiające wejście lub wjazd na parter budynku, budynek nie jest wyposażony w windę dla osób niepełnosprawnych umożliwiającą wjazd na wyższe piętra,
c) praca w pozycji siedzącej oraz praca w terenie (wizje lokalne, oględziny i kontrole),
d) praca przy komputerze powyżej czterech godzin oraz przy innych urządzeniach,
e) warunki szkodliwe nie występują.
4. Odpowiedzialność pracownika:
Pracownik jest odpowiedzialny za terminowe i rzetelne wykonywanie czynności określonych w zakresie przydziału czynności, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zapisami Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Bukownie.
5. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny,
b) życiorys - /Curriculum Vitae/ podpisany przez kandydata,
c) kserokopie świadectw pracy poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem, a w przypadku trwającego stosunku pracy oświadczenie kandydata o zatrudnieniu lub zaświadczenie,
d) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
e) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
f) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
g) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska,
h) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
i) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
j) kserokopia dokumentu (poświadczonego przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku gdy kandydat jest osobą niepełnosprawną,
k) zgoda na przetwarzanie danych osobowych wraz z klauzulą informacyjną.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach opatrzonych dopiskiem „Nabór na stanowisko Podinspektora w Referacie Ochrony Środowiska i Rolnictwa” w sekretariacie Urzędu lub wysłać pocztą na adres:
Urząd Miejski w Bukownie
ul. Kolejowa 16
32- 332 Bukowno
w terminie do dnia 04.12.2023 r., do godziny 16:00.
O zachowaniu terminu w przypadku przesyłania dokumentów pocztą, decyduje data wpływu do adresata. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej Urzędu Miejskiego w Bukownie oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miejskiego w Bukownie ul. Kolejowa 16.
Urząd Miejski w Bukownie informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił 1,89%.
Burmistrza Miasta Bukowno
(-) Mirosław Gajdziszewski
Pliki do pobrania: