URZĄD MIEJSKI W BUKOWNIE
UL. KOLEJOWA 16, 32-332 BUKOWNO
OGŁASZA
NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
INSPEKTOR W REFERACIE PRZEDSIĘWZIĘĆ PUBLICZNYCH
PEŁNY WYMIAR CZASU PRACY
1. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe techniczne,
b) kierunek studiów: budownictwo,
c) co najmniej 3 lata zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę na stanowiskach związanych z budową i remontami budynków, dróg, infrastruktury oświetleniowej i energetycznej lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej związanej z budową i remontami budynków, dróg, infrastruktury oświetleniowej i energetycznej,
d) posiadanie obywatelstwa polskiego,
e) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
f) znajomość przepisów prawa z zakresu:
- Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,
- Ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych,
- Ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych,
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
- Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
- Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
g) umiejętność interpretacji ww. przepisów,
h) dobra znajomość obsługi komputera i pakietów MS Office (Word, Excel),
i) umiejętność kosztorysowania robót budowlanych.
2. Dodatkowo preferowane:
a) posiadanie uprawnień budowlanych,
b) umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,
c) komunikatywność, zaangażowanie i dyspozycyjność,
d) dobra znajomość obsługi komputera, w tym edytorów tekstów i arkuszy kalkulacyjnych,
e) umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) sprawowanie nadzoru inwestorskiego,
b) przygotowanie umów i kontrola ich realizacji w tym między innymi na roboty budowlane, usługi, dostawy, konserwację oświetlenia ulicznego oraz zakup energii elektrycznej i gazu,
c) prowadzenie spraw dotyczących bieżącego utrzymania dróg,
d) prowadzenie spraw dotyczących infrastruktury oświetleniowej,
e) przygotowanie – opracowanie zakresu prac związanych z modernizacją i rozbudową oświetlenia ulicznego,
f) sprawowanie nadzoru finansowego wydatkowania środków przeznaczonych w budżecie miasta na OSP,
g) kontrola finansowa wydatków zadań wynikających z powierzonego zakresu obowiązków,
h) przygotowywanie i wydawanie decyzji na zajęcie pasa drogowego,
i) uzgodnienia lokalizacji infrastruktury technicznej w pasach drogowych,
j) uzgodnienia projektów organizacji ruchu,
k) udział w przygotowaniu zamówień publicznych z zakresie Referatu Przedsięwzięć Publicznych,
l) udział w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych, do których ma zastosowanie Prawo zamówień publicznych, w tym z wykorzystaniem środków finansowych zewnętrznych,
m) przygotowanie dokumentów do postępowań przetargowych w SWZ,
n) przygotowanie i publikowanie niezbędnych dokumentów wynikających z ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych,
o) przygotowanie projektów uchwał Rady Miejskiej w Bukownie,
p) przygotowanie sprawozdań GUS,
q) przeglądy techniczne wynikające z prawa budowlanego i ustawy o drogach publicznych, obiektów mostowych i przepustów oraz budynków remiz OSP,
r) przygotowanie propozycji do budżetu miasta,
s) rozliczanie rzeczowo finansowe dochodów oraz wydatków za dany rok budżetowy,
t) udział w pracach Komisji Rady Miejskiej i w sesjach Rady Miasta.
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
a) stanowisko urzędnicze,
b) miejsce wykonywania pracy – Urząd Miejski w Bukownie ul. Kolejowa 16, wejście do budynku przystosowane dla osób niepełnosprawnych – pochylnia, w budynku znajduje się schodołaz, budynek nie jest wyposażony w windę dla osób niepełnosprawnych,
c) praca w pozycji siedzącej,
d) praca przy komputerze powyżej czterech godzin oraz przy innych urządzeniach,
e) warunki szkodliwe nie występują
.
5. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny,
b) życiorys - /Curriculum Vitae/ podpisany przez kandydata,
c) kserokopie świadectw pracy poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem, a w przypadku trwającego stosunku pracy oświadczenie kandydata o zatrudnieniu lub zaświadczenie,
d) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
e) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
f) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
g) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska,
h) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
i) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
j) kserokopia dokumentu (poświadczonego przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku gdy kandydat jest osobą niepełnosprawną,
k) zgoda na przetwarzanie danych osobowych wraz z klauzulą informacyjną.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach opatrzonych dopiskiem „Nabór na stanowisko Inspektora w Referacie Przedsięwzięć Publicznych” w sekretariacie Urzędu albo wysłać pocztą na adres:
Urząd Miejski w Bukownie
ul. Kolejowa 16
32- 332 Bukowno
w terminie do dnia 24.07.2023 r., do godziny 16:00.
O zachowaniu terminu w przypadku przesyłania dokumentów pocztą, decyduje data wpływu do adresata. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej Urzędu Miejskiego w Bukownie oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miejskiego w Bukownie ul. Kolejowa 16.
Urząd Miejski w Bukownie informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił 3,70%.
Burmistrza Miasta Bukowno
( - ) Mirosław Gajdziszewski
Pliki do pobrania:
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
- Oświadczenia kandydatów
- Klauzula RODO