URZĄD MIEJSKI W BUKOWNIE
UL. KOLEJOWA 16, 32-332 BUKOWNO

OGŁASZA

NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY


PODINSPEKTOR W REFERACIE KONTROLI I BUDŻETU

PEŁNY WYMIAR CZASU PRACY

1. Wymagania niezbędne:

a) wykształcenie wyższe,
b) kierunek studiów – finanse, rachunkowość, ekonomia, ekonometria, zarządzanie,
c) posiadanie obywatelstwa polskiego,
d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
e) znajomość przepisów prawa z zakresu:
- Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (dział I - zasady finansów publicznych, dział V- budżet, wieloletnia prognoza finansowa i uchwała budżetowa jednostki samorządu terytorialnego,
- Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 17 grudnia 2020 r. w sprawie sprawozdawczości budżetowej,
- Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 11 stycznia 2022 r. w sprawie sprawozdań jednostek sektora finansów publicznych w zakresie operacji finansowych,
- ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
- ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
f) umiejętność interpretacji ww przepisów.

2. Dodatkowo preferowane:

a) umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,
b) komunikatywność, zaangażowanie i dyspozycyjność,
c) dobra znajomość obsługi komputera, w tym edytorów tekstów i arkuszy kalkulacyjnych,
d) umiejętność pracy w zespole, kreatywność, odpowiedzialność.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

a) wykonywanie czynności przy opracowywaniu projektu budżetu Miasta Bukowno,
b) przygotowywanie informacji i sprawozdania z wykonania budżetu,
c) sporządzanie zbiorczych planów finansowych jednostek budżetowych Gminy Bukowno,
d) przeprowadzanie kontroli finansowej w jednostkach organizacyjnych Gminy Bukowno,
e) przygotowywanie zarządzeń Burmistrza Miasta w zakresie zmian w budżecie w toku jego wykonywania.

4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

a) stanowisko urzędnicze,
b) miejsce wykonywania pracy – Urząd Miejski w Bukownie ul. Kolejowa 16, wejście do budynku przystosowane dla osób niepełnosprawnych – pochylnia, schodołaz umożliwiające wejście lub wjazd na parter budynku, budynek nie jest wyposażony w windę dla osób niepełnosprawnych,
c) praca w pozycji siedzącej,
d) praca przy komputerze powyżej czterech godzin oraz innych urządzeniach elektronicznych,
e) warunki szkodliwe nie występują.

5. Wymagane dokumenty:

a) list motywacyjny,
b) życiorys - Curriculum Vitae podpisany przez kandydata,
c) kserokopie świadectw pracy poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem, a w przypadku trwającego stosunku pracy oświadczenie kandydata o zatrudnieniu lub zaświadczenie,
d) kserokopie dokumentów poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
e) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
f) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
g) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska,
h) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
i) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
j) kserokopia dokumentu (poświadczonego przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku gdy kandydat jest osobą niepełnosprawną,
k) zgoda na przetwarzanie danych osobowych wraz z klauzulą informacyjną.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach opatrzonych dopiskiem „Nabór na stanowisko Podinspektora w Referacie Kontroli i Budżetu” w sekretariacie Urzędu lub wysłać pocztą na adres:

Urząd Miejski w Bukownie
ul. Kolejowa 16
32- 332 Bukowno

w terminie do dnia 06.07.2023 r., do godziny 15:00.

O zachowaniu terminu w przypadku przesyłania dokumentów pocztą, decyduje data wpływu do adresata.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Bukownie oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miejskiego w Bukownie ul. Kolejowa 16.
Urząd Miejski w Bukownie informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił 3,70%.



Burmistrz Miasta Bukowno
(-) Mirosław Gajdziszewski



Pliki do pobrania: