URZĄD MIEJSKI W BUKOWNIE
UL. KOLEJOWA 16, 32-332 BUKOWNO

OGŁASZA

NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY

PODINSPEKTOR W REFERACIE FINANSOWO - KSIĘGOWYM

PEŁNY WYMIAR CZASU PRACY



1. Wymagania niezbędne:

a) wykształcenie wyższe,
b) kierunek studiów – ekonomia, finanse, rachunkowość, podatki, doradztwo podatkowe,
c) posiadanie obywatelstwa polskiego,
d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
e) znajomość przepisów prawa z zakresu:
- ustawa o podatkach i opłatach lokalnych,
- ustawa o podatku rolnym i leśnym,
- Ordynacja podatkowa,
- ustawa o pracownikach samorządowych,
- ustawa o samorządzie gminnym,
f) umiejętność interpretacji w/w przepisów.

2. Dodatkowo preferowane:

a) umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,
b) komunikatywność, zaangażowanie i dyspozycyjność,
c) dobra znajomość obsługi komputera, w tym edytorów tekstów i arkuszy kalkulacyjnych,
d) umiejętność pracy w zespole, kreatywność, odpowiedzialność.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

a) wymiar zobowiązań podatkowych od osób fizycznych i osób prawnych oraz innych jednostek nieposiadających osobowości prawnej,
b) dokonywanie wstępnej kontroli informacji podatkowych od osób fizycznych i deklaracji podatkowych od osób prawnych,
c) prowadzenie rejestru przypisów i odpisów od osób fizycznych oraz od osób prawnych,
d) załatwianie podań z zakresu podatków oraz odwołań od decyzji,
e) przygotowywanie decyzji zmieniających wymiar podatku w podatku od nieruchomości, podatku rolnym, podatku leśnym od osób fizycznych,
f) wystawienie zaświadczeń,
g) księgowanie wpływów z podatków i opłat,
h) współpraca ze Starostwem Powiatowym w Olkuszu – Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami prowadzącymi ewidencję gruntów gminy Bukowno,
i) przeprowadzanie czynności kontrolnych budynków, lokali oraz gruntów,
j) sporządzanie danych do sprawozdań miesięcznych, kwartalnych i rocznych z planu wykonania dochodów budżetowych oraz z tytułu udzielonych ulg w podatkach (Rb-27S)
k) sporządzanie sprawozdań do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów o udzielonej pomocy publicznej dla przedsiębiorców oraz sprawozdań o zaległych należnościach od przedsiębiorców (Rb-N).

4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

a) a) stanowisko urzędnicze,
b) miejsce wykonywania pracy – Urząd Miejski w Bukownie ul. Kolejowa 16, wejście do budynku przystosowane dla osób niepełnosprawnych – pochylnia, schodołaz,
c) praca w pozycji siedzącej,
d) praca przy komputerze i innych urządzeniach elektronicznych,
e) warunki szkodliwe nie występują.

5. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny,
b) życiorys - /Curriculum Vitae/ podpisany przez kandydata,
c) kserokopie świadectw pracy poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem, a w przypadku trwającego stosunku pracy oświadczenie kandydata o zatrudnieniu lub zaświadczenie,
d) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
e) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
f) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
g) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska,
h) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
i) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
j) kserokopia dokumentu (poświadczonego przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku gdy kandydat jest osobą niepełnosprawną,
k) zgoda na przetwarzanie danych osobowych wraz z klauzulą informacyjną.
Wymagane

dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach

opatrzonych dopiskiem „Nabór na stanowisko Podinspektora w Referacie

Finansowo - Księgowym” w sekretariacie Urzędu lub w elektronicznym

biurze podawczym (parter) albo wysłać pocztą na adres:


Urząd Miejski w Bukownie
ul. Kolejowa 16
32- 332 Bukowno
poprzez skorzystanie z operatora pocztowego w terminie do dnia 23.06.2023 r., do godziny 15:00. O zachowaniu terminu w przypadku przesyłania dokumentów pocztą, decyduje data wpływu do adresata.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja

o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej, w

Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w

siedzibie Urzędu Miejskiego w Bukownie ul. Kolejowa 16.


Urząd Miejski w Bukownie informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu

przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób

niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia

ogłoszenia o naborze wynosił

2,65 %.


Zastępca Burmistrza

Miasta Bukowno

(-) Marcin Cockiewicz


Pliki do pobrania: